Onsdag 090909

(Vadå bra omstartsdatum?... ^^)

Vikt: 61,9 kg
Motion: 40 min promenad (5100 steg, ca 4 km enl stegräknaren)

Tabletter: 2 kapslar omega-3, 1 ABCDE-vitamintablett
Frukost 10.15: 65 g blåbär, 200 g turkisk yoghurt, 30 g paranötter, 22 g valnötter, 21 g mandlar, 4 koppar kaffe m 34 g grädde
Middag 18.30: 1 bit (77 g) brie, 1 st (122 g) tomat, kaffe m 46 g grädde
Kväll: 2 glas fun light, 2 extra drops

Först ansökte jag om ekonomisk bistånd (socialbidrag) klockan nio, sedan ringer dom jag var på jobbintervju hos och säger att jag ska på intervju på själva arbetsplatsen idag! Och jag som trodde jobbet var tillsatt och att jag inte hade fått det. Är detta ett tecken på att dagen ska gå bra?

Ska till en psykolog idag också p g a min ångest. Ska väl snacka om eventuell medicin.

Min mobil gick sönder i helgen (eller den var halvtrasig och jag tog sönder den med flit för att jag var arg). Jobbigt =/, men samtidigt kul att få köpa en ny kanske? Om man bara hade lite pengar då........

Kanske det skulle vara på tiden med ett nytt godislöfte med T dagen till ära? Ska fundera på saken...

Kommentarer
Postat av: thinspo

Åh hoppas du får jobbet!



Heja Pussel, det är en jätte bra omstartsdag idag!

2009-09-09 @ 13:07:21
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: mirame

Men det är ju superkul med jobbet!!! Hoppas verkligen att du får det. Och idag är det den bästa omstartsdagen nånsin. Synd att jag inte kom på det innan BoBo hann handla hem en massa...

2009-09-09 @ 17:37:05
URL: http://mirames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0