Jag orkar inte...

...leva mer! Jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill inte! Det går inte! Det funkar inte för mig! Ingenting funkar nånsin för mig och kommer aldrig att göra det! Jag vill inte äta mer =((((. Jag orkar inte vara glad och trevlig hundra timmar om dagen! JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur jag än skriker inombords så är det ingen som hör och det tar kål på mig. Jag önskar jag hade modet att ta mitt liv för jag VILL INTE leva! Jag KAN INTE och jag ORKAR INTE. Död åt mat.

Kommentarer
Postat av: Linda

Äh, stackars lilla du. Vad jag lider med dig. Hoppas verkligen Ataraxen kan vara till hjälp och att du har någon som kan ge dig en kram och trösta dig.

Kraam

2009-09-11 @ 22:15:45
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0