vill inte, orkar inte

Jag skulle kunna döda någon just nu. Jag HATAR T. Han kan dra åt helvete! Och alla andra med för den delen. Fy fan vad livet är surt. Jag vet att jag kommer hetsäta imorgon också och det tar kål på mig. Hur kan man glömma så fort hur eländigt det är, hur dåligt man mår?? Jag orkar inte mer, inte en sekund till! Sparade det jag inte orkade äta upp idag eftersom jag vet att jag ändå kommer köpa mer imorn. Det är så jävla onödigt allting. Jag orkar inte mer!!! Jag vill dö nu i denna sekund! Jag ORKAR INTE gå till jobbet imorn. Orkar inte orkar inte orkar inte!!!!!!!!!!!!! Fast jag vet att jag mår bättre när jag är där. Är typ nästan normal då ^^. Spelar normal iaf. Ler och gör vad jag ska. Vilket jävla falskt skitliv jag lever. Jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: -

usch, mår lika värdelöst kasst som dig nu :( men jag hoppas det blir bättre för dig, kämpa på!

2009-10-08 @ 09:18:42
URL: http://perfectionismyenemy.blogg.se/
Postat av: vianne



jag har nog inte kommenterat förr - men läser regelbundet.



ville bara säga att jag känner med dig - och önskar jag kunde trolla bort den här sjukdomen, bort bort bort.



2009-10-08 @ 18:13:46
Postat av: Ina

Kunde lika gärna vart jag som skrev det där... Ich, trode jag var den enda överhuvudtaget som kände så där.

2009-10-08 @ 18:59:13
Postat av: Linda

Åh, stackars dig, vad jobbigt det är just nu. Hoppas det snart vänder.Kram

2009-10-11 @ 10:26:12
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0