Skära

Nyss skar jag mig för första gången. Litegrann bara med en sax, hade inget annat. Jag är så förtvivlad och jag vet inte vad jag ska göra. T fattar ingenting. Jag kan inte säga: NU mår jag jättedåligt. Vill bara att han ska förstå, men det gör han inte, det kan han inte. Jag vill bara bort. Bort härifrån!

Jag har inte hetsätit idag. Har varit med T hela kvällen. Har tiotusen grejer jag MÅSTE göra och jag har inte gjort nånting. Om jag ändå bara hade hetsätit så hade jag inte mått så här fruktansvärt dåligt. Det var längesen jag kände mig så här förtvivlad. Utan nån jävla anledning heller. Jag orkar inte mer.


Kommentarer
Postat av: Medmänniska

Det gör ont i mig att läsa att du mår så dåligt. Jag hoppas innerligt att du kommer att må bättre. Jag var deprimerad och mådde riktigt dåligt för några år sedan, men har nu tagit mig ur det. Det är värt det, så fortsätt kämpa!

2009-11-10 @ 20:28:52
Postat av: Cyborgs

Hur är det Pussel!?? Det ser inte alls bra ut det här. Har din släkting gått bort? Vad mer har hänt sen du skrev sist? För lite mer än två veckor sedan låg hon för sin dödsbädd och nu så verkar du må väldigt dåligt, men vad har hänt däremellan?



kramar! Cy.

2009-11-15 @ 13:39:22
URL: http://cyadeh.blogspot.com/
Postat av: Anonym

bulimibibeln. köp den, läs den. den är bra, vill bara att du också ska kunna må bra och gå vidare med livet.

2009-11-17 @ 22:59:40
URL: http://sissen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bulimibilbeln har jag med läst. Jättebra hjälp! Skär inget mer. Du förstör dig själv för alltid. Man sastnar. Jag skulle med bara prova för att straffa mig för mina hetsätningar. Nu har jag lyckats sluta hetsäta med skärningen är svårare att bli av med. AVSTÅ: Bättre med ett gummiband runt handleden som du smätter. Ger inga ärr och ger nästan samma känsla. FÖRSÖK!!! Det är ett helvete. Kämpa på!

2009-11-20 @ 09:58:11
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/
Postat av: pussel

Tack för era kommentarer! Jag ska absolut köpa Bulimibibeln.. måste bara komma mig för att göra det också.. =/. Jag hoppas det finns tips på vad man kan göra för att bli bättre i den? Små lätta konkreta tips skulle jag behöva ^^.

2009-12-01 @ 19:46:24
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0