Tisdag, bara elände

Hann inte ens väga mig imorse. Försov mig (som vanligt) och min labbkompis fick vänta 45 min på mig i skolan, skäms på mig!

Hann ju såklart inte äta frukost heller då, men kokade 3 ägg för att ta med. Så lunchen bestod av 3 ägg med kaviar och en kopp kaffe med mjölk. Innan dess drack jag 5 dl cola zero. Jaha, väl hemma började sedan eländet. Först en fiskfilé, wokgrönsaker, vitlöksost och en morot. Sen resten av vitlöksostpaketet, flera morötter, 2 fiskfiléer till och massa wokgrönsaker. Proppmätt och ångest och hetskänsla och hat. Just det, en mugg kaffe med grädde fick jag i mig däremellan också.. Efter det åt jag en hel 81%-ig chokladkaka (100 g) och massa mandlar.

Sen satt jag och hatade och surade och mådde skit ett par timmar och sen gick jag till affären och köpte massa naturgodis och 500 g vindruvor som jag precis satt i mig. Ska gå och spy nu igen. Är så trött på allt.

Vet inte hur jag ska göra imorgon. =( Fast jag tror jag ska försöka planera att äta typ var tredje timme hyffsat nyttiga saker. Tror det kanske skulle funka, men då måste jag ju också verkligen gå in för det och kämpa lite! *Suck*

Byter ju "diet" varannan dag nu. Ena dagen ska det vara LCHF och den andra frukt & grönt och nu äta var tredje timme... Hur fan ska man veta om någon funkar då? Iofs funkar väl inget på mig ^_^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0