Så SKÖNT att kräkas

Så jävla underbart skönt det kan vara att kräkas ibland!! Att känna sig helt tom efteråt och magen helt platt ♥.

Vägde 62,nånting idag. Typ 62,3 el vad det nu var.

Har redan hetsätit och spytt två ggr idag. Nu sista gången var FÖR SISTA GGN EVER! (höhö.. jag veeet, inte så troligt^^)

Efter första kräkningen kände jag mig helt tom och magen helt platt. Nu andra ggn känner jag mig inte lika tom =/, men hyffsat iaf. Ska inte äta mer idag. Kanske dricka lite sprit med lightläsk, bli full och kolla när min granne spelar ikväll... Jag vet inte. Inte äta iaf. Inte äta.

Imorgon vill jag inte äta heller. Inte mkt i varje fall. Jag vill inte hetsa mer nu. Jag vill bli smal.

Jävla pissliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0