Planering

Okej, så här blir det. Imorn är jag bjuden på Beyoncé-konsert i Globen! Lite galet, men blev iaf bestämt nyss. Därav kommer jag äta middag med en snubbe i Sthlm, så har ingen aning om vad det blir.. men det blir ju vad jag gör det till...

Ska gå ut och gå imorgon bitti iaf, sen blir det gröt med äpple och mjölk till frukost och ägg till lunch. Middag, som sagt, ute. Ingen hets. Imorgon ska jag banne mig vara någorlunda "normal". Orka annat.
Kaffe med mjölk får jag dricka obegränsat av och även lightläsk. Får även äta sockerfria tuggummin och halstabletter el liknande. Yes yes, det är min planering so far. Tydligare riktlinjer på typ, öhh, torsdag, el nåt! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0