Onsdag

♦ Vikt: 62,2 kg
Motion: Ingen hittills..

  • Tabletter: omega-3, Nushape
  • Kl 10: 1 Allévopåse, 1/2 ananas, ost, gurka, oliver, kaffe m grädde (känns som för mkt)
  • 1 påse läkerol, pepsi max
  • Kl 14: lax och sallad, 150 g crème fraiche m ingefära och kardemumma (orka leva, orka sluta äta)
  • Update torsdag: Köpte en stoor påse lösviktsgodis och en stor påse (ca 500 g) naturgodis när jag var och handlade och proppade i mig. Lämnade bara fyra äckliga godisar. Fick dessutom ner fyra mackor med mycket smör och ost (som jag hade köpt till grannen eg^^). Mådde INTE bra sen. Spydde efter allt för lång tid =/.

Vill inte hetsa iag =(. Orkar inte. Även om jag gått upp lite igen till idag så känner jag mig liiiiiiiite smalare, magen är liiiiiiiiite plattare och jag har träningsvärk i magen från i måndags. Otränad till max haha, men det är ju lätt att få träningsvärk då iaf ;-).

Mår inte alls bra i magen av grejer med sötningsmedel verkar det som. Är väl inte van. Blir bubblig, gasig, får diarré och får ont =(. Usch. Jag borde inte köpt nya Allévopåsar utan hållit  mig till LCHF-kosten. Suck. Jag faller alltid för rea och rabatterbjudanden .


Kommentarer
Postat av: Lucy

Funkar nushape? Funderar på att köpa det nu när det finns ett erbjudande att man får prova på det i en månad för 80 kr.

2009-05-27 @ 20:20:08
URL: http://dontstandstill.blogg.se/
Postat av: pussel

Nej det funkar inte, bara slöseri med pengar. Lägg dom på ett snyggt linne el nåt ist ;-).

2009-05-28 @ 13:22:21
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0