Onsdag, Beyoncé-konsert(!)

Vikt: 62,2 kg

  • 2  tbl Nushape, 2 kapslar omega-3, 1 vitamintablett
  • 1 port havregrynsgröt, 1 stort Jona Gold-äpple, mandlar, kokosflingor, mjölk + kaffe m mjölk

  • Uppdatering imorgon

Försov mig igen och det blev ingen promenad imorse =(.
Hann inte äta frukost heller, så det blev gröt till lunch istället. Världens portion =/. Känner mig helt proppfull i magen nu. Usch. Hatar den känslan. Vill bara fortsätta äta när jag känner så. Äta äta äta och sen spy upp skiten. *Suck*
Ska inte göra det idag iaf. Jag vet ju att jag inte ätit för mycket egentligen. Det bara känns så.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen försöka få lite städat innan jag blir upphämtad halv tre för att åka till Sthlm =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0