Illamående och ont i magen

Jag har ont i magen och mår illa =(. Har haft detta illamående från och till i snart en vecka! Det är ju inte normalt! Funderar på om jag kan vara gravid... vad kan det annars vara?? Usch.

Det magonda efter maten kan ju vara magsår/magkatarr kanske? Tror jag håller på att halvt stressa ihjäl mig av att inte göra något. Har hur mkt som helst i skolan, men jag bara skiter i det. Orkar inte ta tag i eländet. Det gör mig oerhört stressad. Sen kanske man kan få magsår av att hetsäta och kräkas för mycket? Jag vet inte. Det jag vet är att jag mår jävligt dåligt och att jag aldrig har mått så här förut. Illamåendet, det är nåt nytt.

Tänkte att det ev kunde bero på Nushape-tabletterna som jag börjat med, så jag har inte tagit några idag, men likförbannat mår jag illa! Funderar allvarligt på att köpa ett graviditetstest om jag cyklar iväg och handlar på COOP idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0