Fredag

Vikt: 63,1 kg

  • 2 tbl Nushape, 2 kapslar omega-3, 1 vitamintablett
  • kaffe m grädde
  • 2 tbl Nushape, 2 kaplsar omega-3
  • cola zero, kaffe m grädde

Vet inte riktigt hur jag ska göra idag. Har liksom inte bestämt mig. Just nu känns det faktiskt som jag inte ska hetsäta ^_^. Läste om nån på nån blogg som bestämt sig för att bara äta med andra, aldrig ensam. Jag ska nog försöka med samma grej. Har försökt förut, för länge sedan, men det gick inte då (som allt annat^^). Men vad fan, den här gången kanske det kan funka? Om jag bara bestämmer mig...


Igår kväll åt jag med min granne. Sen skulle han ut. Då gick jag och handlade socker och kakao och gjorde en sats kladdkaka som jag vräkte i mig med massa grädde och 1 liter glass... Dessutom åt jag av mitt äckliga hembakade bröd och naturgodis jag köpte. SUCK. Mådde riktigt dåligt och spydde som en gris.


Det värsta var nog ändå att när jag ätit upp nästan allt kom min granne hem och ringde på! Klockan var kanske kvart i två på natten. Han hade sett att det lyste i mina fönster =/. Han insisterade på att få träffa mig och att jag skulle öppna dörren. Men det var ju liksom omöjligt med en stor jävla hetsmage så jag inte kunde gå rakt och hetsrester, tallrikar och formar överallt!! Jag sa att jag skulle komma över efter en halvtimme.. att jag gjorde nåt "hemligt" typ. Faan vad allt blir jobbigt när man har något så pinsamt att dölja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser att du kör nushape?hur tycker du det funkar?har funderat över o beställa den där gratis omgången. nåttt du rekomenderar?inga biverk?

2009-05-23 @ 23:34:11
URL: http://urmorkret.blogg.se/
Postat av: pussel

Nja. Det är den omgången jag har beställt. Kostade väl frakt och så, och sen måste man se till att avbeställa om man inte vill ha hela kuren på fem månader el vad det var. Kan inte säga att det funkar. Jag blir illamående av dom (och det kanske kan vara till hjälp för vissa att inte äta? inte mig dock...).

2009-05-25 @ 21:42:44
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0