Fredag, nystart?

Vikt: 61,5 kg
Ont i halsen =/.

  • 2 tbl Nushape, 2 kapslar omega-3 (brukar aldrig skriva ut vad jag tar för tabletter.. men idag började jag med nushape.. inte för att jag tror särskilt på bantningspiller, men vad fan =P)
  • 1 stor bit brieost, kaffe m grädde (MÄTT)
  • några vindruvor, cola light
  • 1 morot, ca 250 g keso, 1 banan, vindruvor, te m mjölk


Känner mig verkligen lite smalare idag! Härligt faktiskt. Mina byxor sitter lite lösare trots att de var nytvättade. Känns bra.

Update lördag: Åt keso med banan till middag plus en morot och lite vindruvor. Var ju inte särskilt mkt eg, men fick ångest och ville hetsa efter det. Åt hos grannen som tur var, men var nära att föreslå att vi kunde gå in var och en hos sig en stund (så att jag kunde hetsäta upp resten av keson, bananerna och vindruvorna jag har hemma..). Är SÅ jäkla glad idag att jag inte gjorde det. Jag försökte intala migsjälv att jag eg inte alls ätit mkt den dagen, vilket jag inte heller hade. Vi köpte vindruvor och mörk choklad till kvällen, men jag åt inget av det. Kände att jag inte ens ville smaka för att det skulle kännas för mycket. Bra bra bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym





Grattis till viktnedgången! Gud vad sugen jag blir på en bit ost till mellanmål faktiskt. Brie är bland det godaste jag vet. =)

2009-05-08 @ 21:33:47
Postat av: Ne

Vad duktigt av dig gumman, du ska vara så stolt över dig själv att du stod emot! <3 <3 Riktig eloge till dig! :)

2009-05-11 @ 00:14:10
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0