Shopping

Bytte de höga bruna skorna jag köpte på DinSko mot ett par svarta jättefina ist hehe. Kunde inte gå i de bruna, fick så ont i tårna. Shoppade rejält på H&M också. Usch. Hur ska denna månad sluta!?




Haha, rätt kul att lägga upp bilder ändå.. ser så jäkla mkt smalare ut än vad jag egentligen är! Mysko =P. Frågan är om man vågar lägga upp bilder så här på en "anonym" blogg? Tänk om någon skulle känna igen mig?? Då skulle jag dö =P. Men hur troligt är det? Det finns ju tusentals bloggar liksom ^_^.


Kommentarer
Postat av: nisse

Du är supervacker som du är! Försök se livet från den ljusa sidan. Även fast allt känns åt helvete så försök. Ta en sak i taget.



När jag ser bilder på hur du ser ut kan jag inte tänka på annat än att om den där tjejen är missnöjd med sin kropp, vad borde inte jag vara då? Jag är typ dubbelt så tjock som du, men lider inte utav det! Man är som man är och en tjej utan bröst och rumpa, vad är det för tjej? ;)



Men kom ihåg, du är vacker. Inte snygg, inte söt (eller det är du säkert) men du är vacker! Snälla ta till dig av det och försök ändra din livsstil så du på något sätt kan inse hur värdefull du är.



Var rädd om dig.

2009-09-15 @ 19:54:46
URL: http://passionsfrukt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0