Planering

Måste börja planera lite om jag nånsin ska få ordning på mitt liv. Jag behöver planera allt. Både skola, mat och hemsysslor som disk m m.

Vill "börja om" på måndag, men hur vet jag inte. Tror det får bli LCHF igen. Det mår jag ju bäst av. Det är bara det att det alltid spårar ur sen om jag blir bjuden på fika eller jag vill äta lite bär eller frukt =/. Men men, får nog försöka mig på det igen, nåt annat går ju inte alls =/. Och jag vill ju ändå äta det som är nyttigt och hälsosamt! Det tror jag LCHF är.

Har kollat in sidan http://lockig.se/. Verkar mkt intressant =P. Gillar naturligt, ekologiskt och liknande. Kost och hälsa helt enkelt ^^.

Jahopp, planering var det ja. Fast jag kanske redan är klar? LCHF punkt. Nje, måste nog planera bättre än så. Typ exakt vad jag ska äta nästa vecka skulle vara bra. Vill ju ha någon att bolla idéer med =/. Nån som också vill gå ner i vikt och helst äter LCHF, gärna nån normalviktig också... Överviktiga verkar ha så mkt lättare att gå ner snabbt.

Lalalala kanske ska försöka komma i säng nu. Hade så sjukt ont i magen förut så jag var tvungen att ta en Ibumetin! Andra gången i hela mitt liv jag tar värktablett mot mensvärk! Helt sjukt... Har fortfarande lite ont, men det känns mer som ont av dålig mat idag... kanske ska ta en skön dusch, olja in mig i lavendelolja och sen lägga mig i tid idag.

Jag förstår mig inte på hur alla bloggare gör för att lägga upp så mkt bilder hela tiden. Jag vill också ha massa bilder i mina inlägg, men det känns som det tar helt hopplöst mkt tid att hålla på och ladda upp blider från datorn hit =/. Orkar inte då. Verkar som man bara kan ladda upp en i taget också. Asjobbigt juh. Lättare att kopiera bilder från nätet bara då som i förra inlägget, men alla bilder finns ju inte på nätet ^^.

Bla bla bla svammel svammel. Har lust att skriva. Vill eg skriva till nån. Till mitt ex kanske? Som jag fortf är kär i... usch. Suck. Varför är livet så jäkla jobbigt!? Jag skulle vilja ha lite flyt. Men jag är inte en sån människa. Jag är en negativ, tragisk idiot som inte har nåt flyt i mig helt enkelt. Jag är inte född till att leva.

Tur att jag har min lilla kisse här iaf ♥. Annars skulle jag dö av ensamhetskänslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0