Ledsen

Jag är såå ledsen. Sitter här och gråter nu. Mitt ex och jag ska nog inte höras av mer. Han vill inte träffa mig och vill inte säga varför(!?). Jag hatar människor som inte berättar VARFÖR de tycker si eller så. Det är väl bara att säga det!? Jag fattar inte... Jag hatar livet.

Jag förstår mig inte på människor. Särskilt inte killar, men inte tjejer heller. Knappt mig själv heller för den delen. Jag vill inte leva mer!

Jag vill träffa en kille som älskar mig över allt annat på jorden. Som kämpar för mig. Som aldrig kan få nog av mig och aldrig ger upp. (Liksom jag älskar honom...)

Försöker få min första pojkvän att träffa mig igen, men han verkar inte heller vilja även om han skriver tillbaka att han kan tänka sig att ses. Tror aldrig jag skulle kunna bli kär i honom igen ändå iofs. Men att bara få ha sex med någon skulle vara värt mycket! Någon som jag ändå tycker om.

Idag har varit en pissdag. Helgen kommer inte bli bättre, det känner jag. Dra åt helvete jävla skitliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0