Hungrig/sugen och upprörd

Suck, har precis läst det här inlägget hos Kostdoktorn och kollat på Fråga Doktorn. Jag blir så upprörd! Hur kan de sitta där i studion och (enligt mig) säga: "Hej, jag säger till andra att de ska använda sitt sunda förnuft, men själv är jag totalt IQ-befriad...". Ja ok, det var liiite att ta i kanske ^_^, men ändå, man kan väl för fan kolla upp fakta och läsa på lite!? Särskilt om man har titeln professor!

Aja, hehe, ska jag säga som är totalt IQ-befriad själv ;-). Iaf, sitter här och kan bara tänka på vad jag vill äta. Ska jag äta, ska jag inte äta. Osv. USCH. Om jag ändå bara kunde hålla ut den här "sista" kvällen med allévo!

Vill börja med stenålderskost, eller LCHF... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0