Dagens

Ingen promenad. Orkar inte tvinga mig ut när jag inte har lust.
Vikt: 63,9 kg (får väl vara nöjd med denna långsamma viktnedgång när jag bara sitter framför datorn hela dagarna och inte tränar.. men helst skulle jag ju vilja väga 58 kg NU)

  • 1 Allévo-påse, kaffe m 61 g grädde
  • 1 Allévo-påse, kaffe m 25 g grädde
  • 300 g kikärter, 1 äpple (111 g), 1 banan (75 g), 43 g russin, te m 40 g röd mjölk
  • 1 Allévo-påse, te m röd mjölk

Idag kom jag upp i lite över 1400 kcal, och jag tycker inte ens jag har ätit mycket =/. Borde nog äta sånt som mättar mer. Typ ägg, fisk och kött. Men skulle vilja orka hålla ut den här veckan med Allévo-påsarna åtminstone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0