Dagens sköna intag

NOLL promenix (sov)
Vikt: 65,8 kg (dööööööööö)


  • 1 bit brieost, kaffe m grädde
  • kaffe m mjölk, 1 banan
  • stor oljig sallad: 1 tomat, 1/2 stor paprika, gurka, groddar, olivolja, salladskrydda, te m mjölk
  • 1 Allévo-påse choklad (smakade peck! och jag som köpt 28 påsar med chokladsmak!)
  • te m mjölk, 1 banan

Iiiiihh! Är på hyperhumör just nu!!!! Bara för att jag "slipper" äta så mkt idag =)). Knaaas. Känns som jag är helt speedad =P. Känns så jävla skönt att ha bestämt mig för att äta lite resten av mars månad. Jag vill inte äta! Hatar att äta! Älskar att inte äta! (Ja, veet att jag kommer hetsa snart bara för det.... men oooorkaa bry sig^_^)


Kommentarer
Postat av: selena

stå emot hetsen, du är så mycket starkare än så. =)

2009-03-19 @ 18:23:33
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0