Dagen hittills

Har "klarat mig" helt sjukt bra idag (hittills, dagen är ju inte slut än...)! Istället för pizza åt jag två kokta ägg, räkor och broccoli kokad i grädde. Mums =). Både godare och nyttigare än pizza. Känns bra. Sen var jag och handlade och köpte inte någon hetsmat alls! =) Köpte en kartong Allévo hallon/banan bl a. Har tagit en sån påse nu och ska dricka te. Förhoppningsvis räcker det idag och jag kan gå och lägga mig tidigt istället för att sabba kvällen. Sov ju inte mkt inatt, så är astrött.

Skulle vilja gå upp tidigt imorn och gå en morgonpromenad. Det skulle vara skönt. Känns som jag skulle kunna klara av min planering nu ^_^.

Är kåt! Vill ha en pojkvän! NU!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: fru lillis

svar:

ja det är jag :) hihi

vilken god frukost :)



och du.. jag har pojkvän och är också kåt.. nästan värre va? haha;)

2009-03-29 @ 20:19:42
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: pussel

Hahha.. jaa kanske.. =P

2009-03-30 @ 13:23:36
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0