Besökare

Kollade i statistiken på bloggen och där står det att det var sex st unika besökare här i förrgår och idag. Det kan ju inte stämma? Helskumt! Kan tänka mig att Engla varit här och kollat mitt tävlingsbidrag iofs, men det borde ju bara bli en unik besökare då. Plus jag då.. så två =P.

Jag undar hur det funkar? Kollar sidan IP-nummer? Men många har väl ett sånt som ändras varje gång när man går in på nätet? Isf kan det alltså vara jag själv som blir till unika besökare varje gång... Fast den röda kurvan visar ju typ 20 besök och det borde ju vara jag då.....

Hmm, aja, blir väl lite bättre på att förstå mig på såna här saken med tiden får jag hoppas =). Vill lära mig hur man lägger in annonser och länkar med bilder i marginalerna. Måste väl läsa på lite om HTML-kanske.. men jag vill kunna NU direkt!! *Tålamod*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0