Jag vill inte leva mer!

Har jag sagt det?

Fast jag ska överleva till min granne kommer hem på lördag eller söndag (förhoppningsvis på lördag). Han åkte till Sthlm idag och jag känner mig övergiven, så ensam.

Jag hade en sån ångest förut. Har ju klarat mig bra i fyra dagar nu. VILLE INTE hetsa. Tog på mig jackan och satte på mig skorna. Ångrade mig. Ville eg inte köpa något. Var så rastlös. Ville gråta, men det gick inte så bra. Tog väskan. Gick till hallen. Såg mig i spegeln, jag har blivit smalare, min magen är inte så stor, jag har faktiskt inte ätit för mycket idag... Ändå gick jag tillslut och handlade det där äckliga brödet och en STOR påse äckligt, vidrigt, lösviktsgodis. Jag hatar mig själv. HATAR HATAR HATAR!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: petra

Jag har nog skrivit det förut, men säger det igen: Hata inte dig själv, Hata sjukdommen!! Du kommer att fixa det här, du är på god väg och har viljan! Styrkekramar till dig!

2009-06-05 @ 16:58:01
URL: http://pamfredh.blogspot.com
Postat av: pussel

Kramar tillbaka söta bästa du!

2009-06-05 @ 23:54:44
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0