Hemma igen, Nushape uppdat.

Väl hemma, vad väntar här? Jo HETS såklart!! Hur kunde jag ens drömma om ngt annat??

Ska strax gå och spy. Åt först nyttig mat, sedan över 500 g creme fraiche med honung i. Iväg och handla: lösviktsgodis, två 200g chokladkakor och mackor. Hem och försöka proppa i sig skiten medan grannen är och repar med en snubbe. Orkar knappt fyra mackor och får verkligen trycka ner godiset. Chokladen och de två sista mackorna finns inte en chans i världen att de skulle få rum i min magsäck just nu! Tror min magsäck krympt lite sen "den gamla goda hets-tiden" när jag kunde få i mig kassar med mat... (Tack Gode Gud för det, Amen).

Iaf, på landet där jag varit ett par dag med grannen och en släkting har det gått rätt bra faktiskt. Har mått illa och inte ätit så mycket (trots ett evigt tjatande från de andra^^).

Måste nog ta tillbaka det jag skrivit till er som frågat om Nushape funkar. Jag märker att jag mår illa om jag äter det hyffsat regelbundet i ett par dagar. Får sämre aptit faktiskt! Så det kanske hjälper lite ändå då... ;-). Det jobbiga blir när man inte kan säga till de man umgås med att man äter bantningspiller som gör att man inte vill äta..... =/

Usch, nu tjatar min granne om att få sin väska, komma över, hämta min kamera... osv osv... måste skynda att spy.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0