Onsdag

Vikt: 61,2 kg (före frukost, efter toabesök)
♣ Motion: promenad och lite jogging (kanske 20 min totalt)

  • Frukost: crème fraiche m nötter o frön, mkt kaffe m grädde
  • Lunch: spenat- och fetaostomelett, 1/2 tomat, lite salta nötter
  • Mellanmål: salta nötter, te med mjölk
  • Middag: 1 laxfilé, lite stekt potatis, blomkål, sallad, lite pumpakärnor, romsås gjord på turkisk yoghurt, glass med hjortronsylt

Hade hetssug imorse. Gick och joggade en liten bit i regnet iaf fast jag inte hade nån lust alls. Nu har jag precis ätit frukost. Kan ju inte hetsa här när T vet ungefär vad som finns hemma och det finns ingen affär i närheten. Skulle ju inte vara så lyckat om mackorna och glassen är borta när T kommer hem. Eller om hans mamma frågar om vi ätit upp det när hon kommer hem, och T svarar att vi inte gjort det.... usch. Nä, jag måste helt enkelt stå emot! Och det är ju bra på ett sätt förstås. T o m på många sätt kanske ^^. Men det skulle kännas så mkt bättre efteråt om jag bara fick vräka i mig nu och spy sen. Tycker att jag äter för mkt varje gång jag äter nu =(. Usch! Hatar det! Hatar att känna mig full i magen. Känns som kroppen suger åt sig kalorierna och lagrar fett för fulla muggar. USCH!

Önskar att jag åtminstone vägde 58 kg nu. Snart är sommaren slut och jag väger fortf över 60 kilo!! =( Jag vill bara få känna mig smal...


Kommentarer
Postat av: lillis

För tre månader sedan läste jag din blogg och peppade dig en del. Du är fortfarande kvar i samma situiation gumman. Du måste få hjälp! du kan inte hålla på så här i alla evighet? Du sliter på din livskraft och slösar tid på att må dåligt!



kramar Lisa

2009-07-15 @ 22:39:11
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: pussel

Hej söta du! Mja, alltså jag har ju fått "hjälp" nu i ett par år. Men hjälpen hjälper ju inte! Det enda de säger är att den enda som kan hjälpa mig är jag själv.. Och det är ju sant.. Men om jag inte kan det då? Ja då är det ju kört då. Jag har ju varit ätstörd i 9 år, så att bli helt frisk känns väldigt långt borta (även om jag tycker att jag är mkt bättre nu).

2009-07-16 @ 12:04:36
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0