Hets igen (...en sista gång...)

Jaha, då var det väl dags att hetsa lite igen då... Hemma i lägenheten. =( Håller antagligen på att bli sjuk, det känns så. Åt massa naturgodis på tåget hem. Köpte bröd och godis i affären när jag kom hem. Har tryckt i mig så mycket jag orkar nu och ska snart gå och spy. Jag mår så himla illa. Mår så dåligt. Varför gör jag så här? Läser Åsa Mobergs bok "Vara anhörig". Läste kapitlet om ätstörningar nu på tåget hem. Känner verkligen igen mig. Hur fasen ska man få hjälp? VEM ska hjälpa mig och HUR??? Ingen verkar ju kunna.... bara jag själv som måste ehh.. göra nåt? Hjälpa mig själv? Bestämma mig? Kämpa? Hur jävla fucking då????? Jag orkar ju inte har jag sagt! Det går inte! Jag har försökt! Hur länge som helst! Det går inte! Jag kan inte!!!!

T försöker. Han vill förstå. Han är ledsen för att jag mår dåligt. Han kanske skulle kunna vara den som räddar mig från mig själv. Jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0