Tävling + dagens mat

Är med i utlottningen av ett presentkort från H&M på den här bloggen! Var med du också ;-)... (jaa just det.. du som

inte finns höhö..).

Idag har jag ätit:

  • En stor bit brieost, kaffe m grädde
  • 3 hårdkokta ägg med ärter och räkröra gjord på räkor, rödlök, citronpeppar, crème fraiche, majonäs
  • Te m grädde
  • Lite drygt 250 g crème fraiche med nötter och bär
  • 2 bitar 86%-ig choklad
  • Te m grädde och lite honung
  • En till bit brieost (såhär mitt i natten =P)

Orkar inte skriva upp vad jag äter längre. Orkar inte räkna heller. Har faktiskt ingen aning om hur många kalorier jag har ätit de senaste veckorna. Äter bara massa smör (till allt jag steker iaf) och inte så mkt kolhydratrika livsmedel (förutom honung då och då). Honungen funkar faktiskt utan att jag får nåt hetssug =). Det kan vara lite svårt med crème fraich-, nöt- och bärblandningen men oftast funkar det också bra!
Fan, jag är ju frisk snart ;-). Hehe, nä men ett enda återfall hittills i januari tycker jag är helt fantastiskt lite! Och att jag lyckades hålla det till bara en kväll och inte fortsätta hetsa nästa dag!! Strongt värre ;-). Måste vara LCHF-kostens förtjänst.. det tror jag stenhårt på.

Ska "få tillbaka" min lilla kisse imorn som har varit hos mamma över julen och fram till nu! Såå underbart! Läääääängtar verkligen! Mitt eget älskade lilla busfrö <3.

Det enda jag gör nu för tiden är att läsa på http://www.kostdoktorn.se/, http://blogg.passagen.se/matfrisk/, http://blogg.passagen.se/millimetervagor/ m fl.

Kanske borde försöka koncentrera mig lite mer på plugget istället... *suck*
Nu måste jag sova. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0