Ner och upp..

Idag har jag ätit:

  • 1 bit brieost, kaffe m grädde
  • omelett på två ägg, stor smörklick, grädde, 1/4 pkt fetaost, kaffe m grädde
  • 1 bit fetaost, te m grädde

Känns riktigt bra. Mätt och glad. Till skillnad från de senaste dagarna... trodde jag kunde äta fet yoghurt med banan på morgonen. Men se nej det gick inte. Hetsåt upp all frukt jag köpt (mkt), samt yoghurt och nötter jag hade hemma. Usch. Jag får väl helt enkelt acceptera att jag inte kan ha frukt hemma och köra på kött och ägg och lite grönsaker bara. Kan inte ha nötter, bär och cremé fraiche heller =/. Blir lätt hets av det. Och när jag ändå är i farten så brukar tex honungen ta slut om jag har nån hemma, så det blir nog ingen sådan heller hädan efter.

Har inte orkat gå till skolan de senaste dagarna. Har varit uppe halva nätterna och sovit halva dagarna =/. Suuuuck. Inte har jag pluggat hemma heller. Idag har jag iaf städat lite =), och igår också. Känns bra det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0