Nuet

Att leva i nuet. Läste det precis hos Engla. Kommit till april 2008 nu =P. Hehe.. det tar sin tid och tär på pluggandet.... men men.
Jag är nog expert på att INTE leva i nuet =(. Strävar ju hela tiden efter att bli smalare, att inte hetsäta etc. Tänker att NÄR jag har blivit frisk DÅ ska jag leva i nuet. Problemet är ju bara att jag aldrig kommer dit... (el ja, inte hittills på dessa nio år då iaf..). På sätt och vis har jag liksom missat alla dessa år av mitt liv just därför. Inte alla dagar då. När det händer speciella grejer så har jag stannat upp, och levt, men resten av tiden är bara som en dimma.

Sitter här och äter igen "för sista gången". Mår  illa. Ska gå och spy nu.  Vill bara bli tom från allt äckel! Usch! Imorgon är en ny dag. Den 20:e feb 2009 närmare bestämt. Inte nån särskild dag egentligen, men jag hoppas den blir extremt viktig för mig! Starten på mitt nya liv ;-). Haha, troligt, jag vet. Men jag vill, och jag ska försöka. Som alltid. ♥ (← Engla som tipsade nån i hennes kommentarer om hur man fixade det där lilla hjärtat! O tack! Jag som också undrade det =P hihi *puss*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0