Söndag

Vikt: 61,9 kg

Frukost: kaffe m grädde, 1 bit brie, 2 ägg m kaviar


Ska anstränga mig lite och gå ner på stan med T. Han väckte mig genom att ringa på dörren, och sen i telefonen, kl ett. Jag gick och la mig vid fem igår. Känner mig sjuk idag, bakis efter hetsen. Helst skulle jag bara vilja lägga mig under täcket igen och försvinna typ.

Åt förresten inte äggen. Kände inte för det.

Update måndag: Åt falefelrulle och massa pizzasallad med T. Tog hem ca 1/3 av falafelrullen. Handlade massa godis. Gick in till mig när vi kom hem och åt upp resten av falafelrullen och allt godis, till det pepsi max och sen spy såklart. Jävligt onödigt var det.


Efteråt gick jag in till T och åt ett äpple och chokladglass ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0