Onsdag

Vägde mig inte idag. Jag åt ju på förmiddagen...


Nu när jag kom hem från terapeuten har jag ätit en bit brieost och två nektariner och druckit kaffe med grädde. Det känns faktiskt bra(!). Kände att om jag skulle tagit en Allèvopåse bara så hade jag nog hetsat resten av dagen också och det orkar jag bara inte! Har börjat få ont i halsen och har haft hjärtklappning (precis som "förr" i tiden när jag hetsåt jämt) och jag VÄGRAR gå tillbaka till det. Att må så dåligt alltså.. Vill inte sabba förhållandet med T nu heller. Han hjälper mig så mkt och är ett sånt stöd fast han inte vet om det! ♥

Update 17.30: Nu har jag ätit 1 Allèvopåse, två nektariner och 1 bit brieost till plus kaffe m grädde. Känner mig helt konstig =(. Mår inte bra. Känner mig jättestressad men orkar liksom inte göra nåt samtidigt som jag har svårt att sitta stilla. Har ont i bröstet också, men det är jag van vid vid det här laget ^^. Dör nog i hjärtinfarkt en vacker dag el nåt.

Update onsdag: Dansade järnet på kvällen hemma i min lgh och drack bara ett glas vatten med en magnesium-brustablett på kvällen. Hade jättesvårt att somna och kände mig konstig i musklerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0