Onsdag

Vikt: 61,9 kg
♣ Motion: ?

  • Frukost/Lunch: kaffe m grädde, 1 bit brie, 1 bit 86%-ig choklad
  • fransyska, sås, rotsaker, vitlöksost, LCHF-kladdkaka, grädde
  • mer kött o potatis, grönsaker, vitlöksost, resten av "kladdkakan", grädde, hallon, blåbär, fiskgryta, potatis, crème fraiche (spydde lite efter några timmar)

Update 21.33: Vill åka och köpa godis.. varför måste klockan redan vara halv tio!? Jag kommer ändå inte kunna sova och orka sitta här med ångest enda till imorn..............
Mamma säger att hon ska komma imorgon och "tvinga" mig att lämna in en ofullständig tenta. Jag vill inte leva till imorgon. T säger att han inte fattar varför jag inte sätter igång och söka jobb nu med en gång om jag inte vill flytta hemhem... Jag kör ut honom och börjar äta... Kan alla bara sluta tjata??????? Jag orkar inte mer!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad innehåller brie? kram

2009-08-27 @ 22:23:48
Postat av: pussel

Tja det är ju en ost, så typ pastöriserad mjölk, salt, löpe och nån kultur =).

2009-08-27 @ 23:29:23
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0