Fredag

Vikt: 61,2 kg
♣ Motion: ?

  • Frukost: 1 Allévopåse, kaffe m 37 g grädde, 1 Extra Drops
  • Mellanmål 10.20: 77 g brie, (228 g / en mugg) kaffe m 38 g grädde
  • 2 glas pepsi max, 1 Extra Drops, 1 Extra delight
  • Lunch: 1 Allévopåse
  • gröna bönor, kantareller, mkt smör, kött, ost, crème fraiche, Extra Delight, pepsi max
  • 2 kladdkakor o massa grädde, pepsi max (spy)

Update 12.57: Ångesten vill verkligen inte släppa. Har surfat, gråtit lite, lagt mig på sängen (orkar inte ligga kvar länge), kollat kylen, tänker och tänker och tänker (hets el inte, hets el inte). Är yr i huvudet. Jag borde verkligen sätta mig och plugga nu. Vill inte och försöker komma på vad jag ska göra istället. Gå ut och gå (ingen lust), gå och köpa jord och plantera om mina växter (kommer aldrig iväg eftersom jag funderar på om jag isf ska köpa hetsmat samtidigt), gå och köpa hetsmat (vad isf?), kan inte komma på nåt mer att göra... städa? näe... Jag skulle vilja sova, men det kan jag inte. Ta mig härifrån någon! Egentligen finns det bara två val:
1. Stanna kvar i ångesten och må jättedåligt hela eftermiddagen (Hur fan står man ut med det?? Finns det folk som gör det??)
2. Köpa hetsmat och äta äta äta äta äta och sen spy ♥

Update 16.50: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAA svårt val liksom ^^. Jag är så jävla komisk (eller inte). La ner kort och mobil i ryggsäcken, bytte kläder och tog på mig skorna. Stannade och tittade mig i spegeln. "Jag är nästan lagom mätt. Jag behöver inte gå och handla en massa skit. Jag kan sluta äta nu och vänta till ikväll och äta lite kladdkaka med T som en normal människa."
Troligt. Gick iaf och handlade. Började göra dubbel sats kladdkaka. 4 ägg sen socker, SOCKER! fan fan fan, glömde köpa det!! Hade redan bytt om till myskläder igen och hade ont i magen efter för mkt Extra (sockerfria karameller). Orkade bara inte gå och handla igen (dessutom skulle jag behövt gå till en annan affär längre bort, känns urpinsamt att gå till samma igen..). Lösning: tog hela burken med vaniljsocker istället... jao det gick det med. Nu är allt i min mage och snart är så mkt jag bara kan få ut i toaletten. Död åt mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har sträckläst din blogg både igår och idag, jag lider så med dej. Jag vet precis hur du känner dej med all ångest och alla knäppa val man måste göra.



Vill bara säga till dej att fortsätta kämpa, ingenting är för evigt, även om det kan kännas så när man är mitt uppe i det.

2009-08-28 @ 09:34:20
URL: http://mirames.blogg.se/
Postat av: pussel

Hej och tack för din kommentar! Ska gå in på din blogg och kika. Kram!

2009-08-28 @ 10:31:48
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0