Flytta hem?

Pratade med mamma nyss. Jag kan ju inte betala hyran den här månaden så hon skulle sätta in pengar till den på mitt konto. Vi pratade om att jag kanske ska flytta hem till henne eftersom jag inte ska plugga och inte har något jobb nu. Kan ju inte bo kvar om jag inte kan betala hyran.

Jag vägrar att flytta hem igen. Det är värre än någonting annat. Om jag inte vågar/vill ta livet av mig nu så måste jag klara av att sluta äta så jag åtminstone kan svälta ihjäl. Hoppas jag blir så deprimerad att jag bara ligger i sängen och inte har någon aptit.

Jag vill inte leva (men inte dö heller, kan det vara så??). Jag hatar mig själv för att jag är så velig, mesig och rädd för allting. Det är väl bara att hänga sig? Hur svårt kan det vara? Åååhhh död åt mig!

Funderar på vad jag ska köpa för mina sista pengar. Jag vill ju helst inte hetsa upp dom... Kanske cola light och sprit vore något? =) Bli lite alkoholist innan man dör ;-). Haha.. orka bry sig. Jag hatar mig själv för att jag inte vill eller vågar ta livet av mig, det är ju nästan komiskt. Och samtidigt vräker jag i mig mat så att jag lever ännu längre!? Knäppare idiot får man leta länge efter..

Eller varför inte bara ta tag i livet, fixa ett jobb, klara tentorna, leva livet? Helidiotiskt att sitta och må dåligt och tycka synd om sig själv och bete sig så destruktivt man kan komma på..
HUR FAN KAN MAN VARA SÅ JÄVLA TRÖG???????????????????????????

Kommentarer
Postat av: sandra

Kämpa på! När jag mådde som sämst flyttade jag hem till min familj, det blev en vändning för mig. Kanskske värt ett försök. Man hatar sig själv för att man flyttar hem men man vet att det är bra att ha någon nära sig ofta, för då tvngas man avstå hets och kräk på ett annat sätt. Kämpa!!!

2009-08-25 @ 21:51:25
URL: http://winkler.blogdog.se
Postat av: sandra

Kämpa på! När jag mådde som sämst flyttade jag hem till min familj, det blev en vändning för mig. Kanskske värt ett försök. Man hatar sig själv för att man flyttar hem men man vet att det är bra att ha någon nära sig ofta, för då tvngas man avstå hets och kräk på ett annat sätt. Kämpa!!!

2009-08-25 @ 21:51:58
URL: http://winkler.blogdog.se
Postat av: pussel

Jo, det är ju iofs sant. Det kanske är det jag måste göra. Men jag vill verkligen, verkligen inte =(. Usch.

2009-08-26 @ 12:49:12
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0