Fanihelvetesjävlaskit!

Tror jag börjar med Allévo imorn. Det här går ju inte!

Åt en burk crème fraiche till plus resten av senapssillburken och tre ägg... Det finns inget stopp. Nu ska jag iaf försöka spy lite.

Varför ska man bara fortsätta kämpa när det aldrig går??? Jag orkar inte mer! Jag kommer aldrig bli frisk, det är bara att inse. Då kan jag ju åtminstone försöka lite mer helhjärtat att bli riktigt smal. Om man bara kunde få vara nöjd med någonting nångång........ suuuuuuuck, jävla skitliv!


Kommentarer
Postat av: ingela

helt på egen hand kan det nog vara extremt svårt och hårt att klara av att bryta ett beteende. Kan du inte få hjälp någonstans??

2009-08-18 @ 19:19:57
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: Breakfastclub

Hej, jag svarade på din andra kommentar om hur jag gick ner 10 kg i min blogg, så du kan läsa det där. :)



Och som svar på första kommentaren är du rätt mycket längre än mig, jag är bara 163 cm lång så en vikt på 50 kg ger mig ett BMI på 18.8, så det är inte ens undervikt..men det är ett första mål i alla fall, däremot är jag livrädd för att någon ska märka vad jag håller på med om jag går längre än så och att det skulle förstöra min danskärriär. :/ Tack för att du bryr dig <3 53 kg låter som ett bra mål, men du bör ju inte heller gå för långt, ta hand om din kropp. :)

2009-08-19 @ 12:12:44
URL: http://breakfastclub.blogg.se/
Postat av: pussel

*ingela:* Ja, typ omöjligt tycker jag =/.

Det enda som skulle hjälpa är en personlig assistent dygnet runt och det är väl tyvärr inget vården kan stå för..

2009-08-19 @ 14:50:04
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0