Nötter, mosade och hela

Gick och handlade. Vill bara bort från plugget. Varför kan inte jag plugga som alla andra normala människor? Jag kan inte göra någonting. Köpte TRE burkar med ekologiskt jordnötssmör och massa rostade och saltade nötter från naturgodishyllan.

Nu har jag ätit en burk jordnötssmör och massa nötter. Tror inte jag får i mig alla nötter.. det går inte i mer.-... dricker vatten och te... ska spy snart.. ska nog bara trycka ner några nötter till.................... Varför gör jag såhär? Jag vill inte leva mer, Fast jag vill ju ut i solen. Jag älskar solen. Önskar att jag bara fick sitta i solen resten av livet typ. Slippa göra något. Bara sitta där och njuta.

Kommentarer
Postat av: Simone

Hej!

Förlåt om det här låter dumt, jag känner ju uppenbarligen inte dej och har inte läst allt på din blogg, men varför köper du hem tre burkar jordnöttsmör när du vet att du hetsar dom sen? Vill inte låta taskig eller något, bara undrar. Jag har ÄSUNS hetsar och spyr oxå ibland, men köper sällan hem mat för att hetsa. Förlåt igen för en dum fråga...<3

2009-04-13 @ 12:12:09
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: pussel

Hej du!

Jag orkar inte riktigt svara på det =P. Det är väl ingen dum fråga egentligen, men så svårt att förklara. Många med bulimi gör så; kan gå från affär till affär för att inte dra uppmärksamhet till sig och köpa hetsätningsmat som man sedan vräker i sig och spyr (eller ja, alla spyr ju inte, det finns ju BED också..).

2009-04-17 @ 00:06:23
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0