Morgon utan livslust

Orkade inte alls gå upp idag. Var en sån där morgon då jag kunde ha fortsatt att sova hela dagen tror jag. Lyckades iaf gå upp vid halv ett... Tvinga mig att duscha. Struntade i att börja med stenålderskosten idag, kände mer för allévo. Skitsamma. Vem bryr sig.

Iaf är det kanonväder och kissen min ville ju ut, så jag följde med honom ut en stund =). Underbart skönt att sitta en stund i solen! ♥
Är på mkt bättre humör nu =). Ska försöka plugga lite idag. Jag måste. Och jag tror jag vill?

Fick värsta mensontattacken när jag gick upp idag. Helt sjukt. Men det gick över ganska fort. Fick mens några timmar senare. Kanske därför det gått så segt med viktnedgång trots att jag ätit så lite? *Hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0