Måndag

Jaha, nu var det måndag igen och som vanligt känns det som jag vill ta nya tag efter gårdagens misslyckande. Ändå känner jag redan på morgonen att jag inte kan sluta äta. Åt turkisk yoghurt med nötter och jordgubbar, brieost och kaffe. Var redan mycket. Blev lite mer. "Lika bra att äta upp allt". Jaha, sen gick jag till affären och köpte naturgodis för att sedan spy upp skiten =(.

Vikt: 62,6 kg

  • Sen frukost, som jag skrev, uppspydd (ja det jag fick upp då..)
  • Middag: 1 laxfilé, stuvad spenat, 1 bit brieost, 1 morot, kaffe m grädde (proppmätt och rädd för hets)
  • Update 20.19: 1 bit brieost, cocktailtomater, 2 bitar 81%-ig choklad, 1 laxfilé, stuvad spenat, te m mjölk

Var ashungrig nu när jag kom hem från skolan. Men faktiskt hungrig på MAT! Tyvärr åt jag så jäkla mycket så jag är jättemätt nu =/. Försöker runda av måltiden med en kopp kaffe så att jag inte fortsätter äta...

Jag vill inte hetsa mer nu! Jag vill äta nyttigt och jag vill gå ner i vikt!!

Borde börja motionera igen.. nångång.................. *suck*

Update 20.19: Åt en portion mat till! Tog en matlåda jag fixat =/. Började med lite brieost och te, tänkte att suget/hungern skulle försvinna, men var så sugen på mat så jag tog en matlåda också.. Usch, nu sitter jag här och vill bara hetsäta. Det värsta är att jag inte har några pengar alls kvar den här månaden. Jag är faktiskt helt pank. Köpte upp de sista pengarna på hetsmaten i förmiddags. Jag kan alltså inte gå och köpa nåt nu och det gör att jag får lite halvt panik. Jag kan ju hetsa det jag har hemma, mat (fisk, ägg, köttfärs) och mörk choklad, men jag vill ju inte! Vad ska jag då äta resten av veckan? Usch jag vill inte leva just nu. Vill bara gå och lägga mig =(. Fast jag har bestämt med grannen att jag ska dit och se på film nu när som helst. Men jag vill inte det. Jag är fet nu. Uppsvullen mage. Vill inte. Jag vill bara äta och äta och äta och äta och äta ihjäl mig...

Jag vet ju att det går över. Imorgon kommer det kännas bättre. Jag har ju inte ätit SÅÅÅ otroligt jättemycket idag ändå. Men det känns väldigt jobbigt just nu. Usch.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan! :) Nej jag har inte anorexi i nuläget, det lutar mer åt bulimi just nu. Och ja, jag köar för behandling men själv så är jag livrädd för att bli frisk. Anledningen att jag köar är för att folk omkring mig tvingar det på mig. Jag kmr dock inte komma in förrän i höst så jag har lite tid på mig att komma på hur jag ska göra med allt det här^^

Hur är det med dig? Vill du bli frisk från din bulimi?

Ha det bra! Kram.

2009-04-20 @ 17:33:36
URL: http://camilladavidsson.blogg.se/vardag
Postat av: pussel

Okej.

Ja, jag vill absolut bli fri från bulimin. Orkar inte leva såhär. Går bara upp av allt hetsätande. Tror att jag skulle gå ner lite om jag bara kunde äta normalt. Fast jag vill ju bli smal...

2009-04-20 @ 20:31:20
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jajo, förstår det :/ jag klarar inte heller av att leva med skiten. själva bulimin vill jag ifrån. klarar inte alla hetsar, allt spyande, ångesten och allt. sitter liksom nu med en mage stor som en badboll och lär spy men är astrött. däremot vill jag inte bli frisk. utan vill tillbaka till anorexin. det var ett mkt skönare tillstånd vill jag lova. men jag hoppas du kmr ifrån det. det sägs ju att det enda som ska funka (iaf för att komma ifrån själva hetsen) är att börja äta regelbundet. men det är ju svårt. den slutar ju inte på en gång för det, jag har försökt :/ har du sökt vård lr ngt för det här?

2009-04-20 @ 22:58:21
URL: http://camilladavidsson.blogg.se/vardag
Postat av: pussel

Mm ok. Tyvärr är det väl extremt få som "lyckas" gå från bulimi till anorexi =/.



Ja, jag har sökt vård och har "hjälp" nu. Pratar med en terapeut och även en som jobbar på ÄS-enheten i Motala. Tycker dock inte det hjälper särskilt..

2009-04-21 @ 19:33:06
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0