Helgen

Vägde 63,2 kg både igår och idag. Hade dock inte gått på toa idag när jag vägde mig.
Drack vin i fredags och drinkar igår. Har inte hetsätit =). Åt dock en muffins igår, men åt ingen middag. Verkar som ingen är särskilt hungrig nu, inte jag heller. Är nog värmen kanske?

Idag har jag druckit kaffe med grädde och ätit en bit brieost och en tomat till frukost. Blir omelett med grannen ikväll tror jag. Har köpt MASSA naturgodis. Inte bra... Är så sjuk i huvudet. Bara för att jag fått CSN nu. Har köpt ett par till skor också! Assnygga, men ändå =P.

Nu ska jag måla tånaglarna, sen diska, och sen försöka komma ut i värmen =). Tyvärr har solen försvunnit =/, men varmt är det iaf!

Vår, sommar, sol, älska

Kommentarer
Postat av: Cyborgs



Åh, nu har jag hittat din blogg :) Kul! kram

2009-04-26 @ 15:50:48
Postat av: lillis

Du gillar brieost du ? ;)

2009-04-26 @ 19:00:40
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: pussel

Cyborgs: Kul! =)

lillis: Yees, love it ;-).

2009-04-27 @ 12:42:49
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0